Bijna klaar voor vertrek, even lekker zonnen, oh nee toch niet

19 december 2018 - Bangalore, India

Zit ik dan in mijn hemdje bij het zwembad, klaar om nog even te zonnen, alleen de zon is weg :-( Hij staat al heel laag en is daardoor achter het hotel gezakt. Gelukkig is de temperatuur nog wel goed, dus ik blijf hier toch nog maar even zitten.

Vandaag is er niet al teveel bijzonders gebeurd. Vanochtend nog even lekker ontbeten, toen nog wel in het zonnetje. En om 11 uur werden we opgehandeld voor kantoor. Daar hebben we nog even de laatste dingetjes afgehaald en toen kwamen de twee auto's al, eentje voor de airport en eentje voor het hotel. Mijn vlucht gaat pas om 2.20 uur dus ik ga pas om 22.30 naar de airport. Het was nog wel even complete chaos voor kantoor, want het is officieel een eenrichtingsweg, alleen daar hebben ze eigenlijk bijna allemaal maling aan. Het was een grote opstopping voor de deur van auto's en motoren. Auto's die het ook wel handig vonden om nu nog even te gaan keren… Je kunt het je bijna niet voorstellen. Terug in het hotel heb ik alvast een beetje mijn koffer ingepakt, vanavond de laatste spullen er nog in. En dan is dit avontuur ook weer over. Jullie krijgen nog een laatste verslagje van mij, over mijn ervaring in business class en wie weet wat ik nog op de terugreis meemaak. Liefs, Anouk

1. Yvonne:
    19 december 2018
    Geniet van de laatste paar uren daar en je hebt een geweldig avontuur mogen meemaken. Belangrijkste is dat jij lekker kunt slapen een aantal uur. Business met Jet is echt wel goed geregeld hoor….Fijne vlucht en slaap lekker liefs