Gootsteenputje ?

16 december 2018 - Bangalore, India

Dag 3 in Bangalore. Na weer een redelijk slechte nacht, toch nog even weggezakt en om 9.00 uur ging de wekker weer. Gisteren had ik een briefje neergelegd voor de housekeeping, want er hing zo'n vieze geur in de kamer. Kon het niet precies plaatsen, maar lekker was het niet. Toen ik gisteravond terugkwam in mijn kamer was het briefje weg dus ik dacht, oke dat hebben ze inmiddels wel gelezen, ben benieuwd wat ze daaraan gaan doen. Vervolgens hoor ik echt een heel raar geluid. Net alsof het uit de gootsteen kwam. Ik schrok me rot, maar vervolgens hoorde ik het niet meer, tot een paar minuten later. Ik zal het kort houden maar na een kwartier kwam ik erachter dat er zo'n soort geurapparaat op de tafel stond,die een keer in de zoveel tijd een geurtje verspreidt. (zie filmpje) Oke de oorzaak van de muffe geur haal je er niet uiteraard mee weg, maar het ruikt wel wat frisser nu. Na het ontbijt gingen we nog even bij het zwembad zitten. Helaas niet zulk lekker weer als gisteren. Wel weer even genoten van het kijken naar het onhandige niet gestructureerde werken van de mensen van dit hotel. Er is nu al een paar dagen een bruiloftsfeest hier in het hotel wat betekent dat er bij het zwembad allemaal gedekte tafels staan met partytenten etc. Alleen we hebben nu al een paar keer gezien dat iemand heel druk een tafel mooi aan het dekken is met servetten etc, en dat er dan ineens een andere tafel en stoelen moet komen, en alles er dus weer af moet. Vandaag was dit het geval met de partytenten. Dan moesten ze weer ingeklapt en verplaatst om dan toch maar weer teruggezet te worden op de oude plek. Nu snap ik waarom hier zoveel personeel rondloopt ! Maar het is wel heel vermakelijk om naar te kijken langs het zwembad. Maar anyway we waren rond 13.45 weer op kantoor. Rond 18.30 gingen we tussendoor even wat bij een tentje aan de overkant eten. We namen met zijn 3-en een paar side dishes, kleine pizza, patatjes, nachos en kippopcorn en inclusief drinken waren we een tientje kwijt. En het was gewoon hartstikke lekker, dat zijn nog eens leuke dingen ! Vandaag had ik van 20.00 tot 22.00 uur een Worldspan sessie. Best een pittige deze keer want mijn laptop werkte niet erg mee, en ik kreeg best veel vragen. Goed natuurlijk maar daardoor kwam ik niet zo uit met de tijd. Maar ja, dat is dan maar niet anders. Terug in het hotel (rond 23.00 uur) namen we nog even een drankje aan de bar en toen gingen we weer naar de kamers. Nu maar weer hopen op een goede nacht. Dat heb ik wel even nodig ! Tot morgen !