Ik ben er..

14 december 2018 - Bangalore, India

Wat een belevenis alleen al die vlucht.. Ik wist niet zo goed wat ik van Jet Airways moest verwachten maar de mensen aan boord waren allemaal heel erg aardig. Ik denk wel dat 95% procent van de passagiers Indiaas was, maar oke. Redelijk snel kregen we al een maaltijd voorgeschoteld, waarbij ik kon kiezen tussen kip of vegetarisch. Nu is mijn voornemen om deze reis vegetarisch te eten voor de zekerheid, weet nog niet of ik het vol ga houden. Dus het werd vegetarisch. Nou, het eten was oke, maar niet heel erg lekker. Toen alles weer was opgehaald gingen de lichten uit en slapen maar. Maar aangezien het midden op de dag was, kon ik natuurlijk weer geen oog dicht doen. (de huilende baby 2 stoelen verder hielp wellicht ook niet echt mee) Twee uur voor de landing gingen de lichten ineens weer aan en kwamen de passagiers onder hun dekentjes vandaan en weer tot leven. We kregen nog even een wrap (die ik maar heb afgeslagen) en tot slot een ijsje. Van tevoren was ik best een beetje gespannen hoe het zou gaan bij de immigratie met mijn visum en het feit dat ik alleen reis. Ik ben vroeger in Londen wel eens echt heel lang ondervraagd omdat ze toen dachten dat ik daar wilde gaan wonen.. (dacht het niet..) Maar het ging eigenlijk wel redelijk snel en de stempels werden in mijn paspoort gezet. Mijn koffer was helaas wel een van de laatsten die van de band afrolde (had ik nou toch maar wat kleren in mijn handbagage gedaan ging er nog even door me heen) maar gelukkig die had ik ook. Op naar de transfer naar het hotel. Helaas stond er niemand met een bordje met mijn naam of de naam van het hotel. Gelukkig duurde het niet heel lang voordat die er ook was en ik in een minibusje stapte. Wifi aan boord, flesjes water en snoepjes en koekjes en een hele aardige chauffeur die me te pas en te onpas Madame noemde. Super beleefd was hij maar van alles aan het vertellen over waar we langs reden maar ik zag niets want het was inmiddels stikdonker buiten. Over zijn rijstijl was ik iets minder te spreken, wat een malloot. Tweebaans wegen werden ineens 3 of zelfs 4 baanswegen, waarbij mijn chauffeur constant met zijn groot licht aan het seinen was, dat hij er langs of tussendoor wilde. Ik hield mijn hart vast, maar gelukkig kwam ik heelhuids aan bij het hotel. Een prachtig hotel.. Midden in een business area met allemaal hele grote bedrijven, zoals Samsung, Dell, IBM. Ik werd serieus als een vorstin onthaald. Koffer werd naar mijn kamer gebracht. Ik heb een hele mooie kamer, een soort appartement, met zelfs een keukentje. Hier kan ik wel een weekje vertoeven. Tot de volgende update... XX

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mariska Flores:
    14 december 2018
    Nice Anouk! Ben benieuwd wat je allemaal gaat zien in het licht. Lekker ook een keukentje! Veel succes en plezier en we missen je nu al. Xx
  2. Yvonne:
    14 december 2018
    Miss you Madame Noukie….gelukkig ben je veilig en heelhuids aangekomen….hahaha doet mij denken aan mijn eerste keer daar in het verkeer..herken jouw gevoel. Wow wat een mooie ruime kamer. Geniet ervan en kijk uit naar jouw volgende blog. XX
  3. Carmen Visser:
    14 december 2018
    Ziet er goed uit Anouk!! En het klinkt nu al bekend, je gaat het zo leuk vinden, heel veel plezier!! XX
  4. Mark:
    14 december 2018
    Leuk om je ervaringen te lezen.
    Ja, rijden in India is altijd een belevenis
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen