Home sweet home ❤

22 december 2018 - Nieuw-vennep, Nederland

Om 22.30 werd ik opgehaald voor het laatste ritje naar de luchthaven.

Op de luchthaven ging het eigenlijk allemaal heel voorspoedig dus ik was zo ingecheckt. Ik kocht nog wat souvenirtjes en toen ben ik lekker even in de business class lounge gaan zitten met een wijntje. Jawel en een heel lekker wijntje zelfs.🍷

We gingen lekker op tijd aan boord. Ik had een plek aan het raam met helemaal niemand naast me. Ideaal.

Ik werd al begroet met een glaasje watermeloensap (nog nooit gedronken maar heerlijk).  Ik sloeg het avondeten over, maar nam wel een glaasje champagne. Die heb ik niet eens opgedronken, zo moe was ik. Dus hup, stoel plat en slapen maar. Serieus 6 uur later werd ik wakker !Wel een beetje in de kreukels maar het was wel heel fijn. De laatste uurtjes las ik mijn boek nog even uit en heb ik nog een beetje zitten doezelen. Ook kregen we nog een heel uitgebreid en lekker ontbijt. Ik vermaakte me prima in de business class.

De tijd ging redelijk snel en we landden mooi op tijd op Schiphol.

De koffers duurden wel wat langer dus daar moest ik even wachten. Toen zag ik ineens Carmen voor het raam staan. Carmen en Yvonne hadden steeds gezegd dat ze me zouden afhalen van Schiphol maar ik dacht eigenlijk dat het een grapje was. Maar nee hoor daar stonden ze en toen ik dichterbij kwam en ze mij zagen kwam er ineens een spandoek tevoorschijn. Mafkezen!

Ik bedacht me dat toch niemand wist dat ik maar een week weg was geweest dus ik speelde lekker mee.

We dronken nog even wat en toen ging ik met de bus naar huis. Bij de bushalte werd ik opgehaald door Vincent en Jazzy die helemaal door het dolle was.

En zo kwam er een einde aan mijn India ervaring. En wat voor een!

Bedankt allemaal voor het lezen en fijne kerstdagen! 🎄🎄

Liefs, Anouk