Lekker een wijntje

17 december 2018 - Bangalore, India

Dag 4 in Bangalore.. Helaas, ik durf het bijna niet te zeggen, maar weer niet een al te beste nacht qua slaap. Ik maak me er maar niet teveel druk om en zal het op een bepaald moment wel weer inhalen hoop ik dan maar. Vanochtend weer om 10.00 uur ontbijten, lekker op het terras bij het zwembad, voor de laatste keer met zijn 5-en. Morgen zijn we nog maar met zijn 3-en. Het was een beetje bewolkt maar wel heel lekker weer, dus na het ontbijt zijn we uiteraard nog even blijven zitten op de bedjes langs het zwembad. Om 13.00 uur werden we weer naar kantoor gebracht waar ik om 14.00 uur weer een Worldspan sessie had. Ging weer best wel goed, geinteresseerde mensen en goede vragen. Dus ik was weer tevreden. Daarna bleef ik een beetje op de vloer werken, zodat ik steeds vragen kon beantwoorden, als mensen vast liepen. Rond 17.00 uur ging ik even mee naar buiten een frisse lucht halen en eten bestellen in een wijnbar voor de meiden die vandaag wel al weg gingen. Het is best lastig om hier een wijntje te bestellen. Of ze hebben het niet, of het is echt heel erg duur zoals in het hotel. Vandaar dat we steeds aan die cocktails zitten want die zijn veel goedkoper (is overigens geen straf hoor want het smaakt prima). Dus ik zat daar even om me heen te kijken en het was best een hippere tent met allemaal van die borden met kreten over wijn. Dus ik dacht, nou dit is een plek waar we misschien wel een wijntje kunnen bestellen een keer. Dus ik vraag dat aan de overigens hele aardige eigenaar, en hij zegt, nou nee we zijn nog maar net open en we hebben nog geen vergunning om wijn te verkopen ! Daar zakt toch je broek vanaf, wie opent nu een wijnbar waar je vervolgens geen wijn mag schenken. Ongelovelijk. Wij gingen zelf even tussendoor weer wat bij hetzelfde tentje van gisteren eten, dat zit lekker aan de overkant van kantoor en is prima. Ik nam fish and chips en dat smaakte heel goed. Na het eten werkten we nog even door, en om 22.00 uur stopten we. We zouden om 22.30 opgehaald worden dus we wilden nog even naar de Tibet market om wat souvenirs te kopen, maar die was helaas al dicht. Dus morgen voordat we naar kantoor gaan maar even nog. Gelukkig was de transfer wat vroeger gekomen dus we konden al terug naar het hotel. We namen nog even een afzakkertje (Pomme grenade) in de bar, waar we inmiddels bekende gezichten zijn. De pinda's worden tevoorschijn gehaald en we kregen vandaag ook een shooter van de barkeeper. Heerlijk hoor... Wellicht helpt het straks om beter in slaap te komen. Morgen de laatste echt hele dag en de laatste Worldspan sessie, plus we worden mee uit eten genomen, en in de avond gaan we met een aantal naar de Sky bar en als het goed is op weg daarheen nog even langs een tempel. Zin in ! Toedels ! P.S. Weer een nieuwe handdoekcreatie van de housekeeping gekregen vandaag trouwens, een schildpad deze keer. Wat een gezelligheid ! Zie foto..

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carmen Visser:
    18 december 2018
    Gezellig ! Maar geen Merlot is hetgeen wat je wakker houdt natuurlijk :-) Positieve is in ieder geval dat je niet ziekt bent en lekker eet !! Succes nog even met de laatste loodjes...
  2. Yvonne:
    18 december 2018
    Geen vergunning….echt he dus je hebt nog steeds geen wijntje op.....nou zodra je thuis bent, neem je maar lekker een hele fles wijn.
  3. Mariska Flores:
    18 december 2018
    Geen wijn in een wijnbar?? Say what?!?
    Wat een amateurs zeg.
    Nou het zit er alweer bijna op. Zal wel omgevlogen zijn! Succes met slapen vannacht!!!