No brains for me please :-)

18 december 2018 - Bangalore, India

Dag 5 in Bangalore begon met een stralende zon. Na het ontbijt gingen we dus ook heerlijk bij het zwembad liggen in de zon. Echt heel lekker, maar bijna niet te doen als je daarna nog naar kantoor moet. We stapten om 12.15 uur in de transfer. Het was erg druk onderweg (nog erger dan normal) dus we waren net voor 13.00 uur op kantoor. Ik ging nog even met Karen naar de Tibet market voor wat kadootjes voor thuis. (voor een habbekrats..) Daarna gauw aan de slag. Om 14.00 uur had ik mijn laatste Worldspan sessie. Het was volgens mij wel weer geslaagd, alleen ik ben ook wel blij dat dat klaar is, want het is best pittig. Om 16.30 uur gingen we met twee collega's uit eten bij een echt moslim Indiaas restaurant. Ik had die ochtend wat last van mijn darmen maar na 2 diarree-pilletjes ging het gelukkig weer, maar ik deed daardoor wel voorzichtig bij het eten. Over het algemeen was het wel lekker, en ik had in principe alles geproefd behalve de lamshersenen. Die sloeg ik eventjes over, gedver. En die jongens maar lachen, maar we hadden soms geen idee wat we aten. Na het eten, gauw weer aan de slag en gelukkig wel weer wat mensen kunnen helpen. Om 21.00 uur in de avond gingen we met 3 andere collega's naar de Sky bar. We zouden op de heenweg nog langs een tempel gaan, maar dat ging ineens niet meer door. De Skybar was erg gaaf, mooi uitzicht, lekkere drankjes en goede muziek. Daarna werden we teruggebracht naar het hotel. We zouden door 1 van de collega's naar huis gebracht worden, maar het schijnt hier zo te zijn dat als je 1 biertje neemt, je dan 90 minuten moet wachten voordat je gaat rijden. Hij had dus iemand anders geregeld die ons naar het hotel kon brengen. Gelukkig maar want we reden nog niet weg bij de Sky Bar of we werden door de politie tegengehouden om te blazen. Onderweg stopten we alsnog bij de tempel. Inmiddels was het al middernacht. Het was echt heel bijzonder. Het was niet zo heel groot en de ingang zat in een parkeergarage, ik denk dat er niet veel buitenlanders bij deze tempel ooit zullen komen. We liepen een beetje rond, en het was echt heel bijzonder. Er hing een hele gemoedelijke maar mysterieuze sfeer. Ik had het niet willen missen. Nu maar snel slapen, want morgen laatste (halve) dagje op kantoor en dan in de nacht vliegen. Ik heb mijn vlucht om mogen boeken naar business class dus dat wordt lekker slapen aan boord. Daar ben ik inmiddels wel aan toe.... Morgenmiddag weer een update.

Liefs, Anouk

1. Yvonne:
    19 december 2018
    Gelukkig dat je Business terug vliegt want dan kan je eindelijk slapen dat heb je zeker nodig. Fijn om te lezen dat ook de laatste Worldspan sessie goed is gegaan en dat je nog mensen hebt kunnen helpen. Tof dat je toch ook nog een tempel hebt bezocht en uiteraard de Sky Bar. Lamshersenen ja dat heb ik wel 1x gegeten...best lekker. Je hebt gelukkig niet zoveel last gehad van jouw darmen deze trip. Succes met inpakken en de laatste uren op kantoor. x