Laatste dagje India

6 juni 2023 - Mumbai, India

En dan ben je inmiddels alweer een paar dagen thuis, jarig geweest ook nog even tussendoor en ineens bedenk ik me dat ik de laatste dag niet meer geschreven heb....

De laatste dag bij de klant begon om 13.00 uur dus we gingen rond 11.00 uur naar kantoor. Lekker op tijd.
Helaas hadden we wel die maffe taxichauffeur maar we lieten hem maar een beetje kletsen. Toen had hij al gauw door dat hij eigenlijk niet zo grappig was....
De laatste twee sessies gingen weer heel goed, de mensen waren erg blij.
We namen afscheid van onze Indiase vrienden en gingen weer terug naar het hotel.
De hele week waren we net te laat of veel te vroeg voor het Happy Hour maar vandaag redden we het net aan. We namen dus even een lekker rood wijntje (wijn is best duur in India namelijk) en proostten even op de goede afloop en de week.
's Avonds aten we nog even in de Lobby Lounge voordat we om 22.30 uur naar de luchthaven gingen. (Onze vlucht ging namelijk om 02.00 uur)
Uiteraard moesten we nog even met wat mensen van het hotel op de foto en toen gingen we.

Er stond echt een mega rij voor de luchthaven, want al bij binnenkomst moest je je boardingpass en paspoort laten zien aan een beveiliger. Zonder dat kom je het gebouw dus al niet eens binnen.
Gelukkig hadden wij een slimme chauffeur die aangaf dat we het ook bij een andere ingang (zonder rij) konden proberen. Dit was inderdaad aanzienlijk sneller.
Vervolgens maakten we misbruik van mijn zilveren status bij KLM, wat normaliter geen voorrang geeft maar hier dus wel.
Dus dat scheelde ook weer een mega lange rij.
Helaas moesten we nog wel heel lang in de rij staan voor de paspoortcontrole, ze wilden denk ik even zeker weten dat we echt weg waren haha.
En toen waren we er doorheen en hadden we nog ruim twee uur voor de boeg. We kochten nog het een en ander aan kadootjes (eindelijk de kruiden voor Milan waar ik al de hele week naar op zoek was)

Elena en ik hadden gelukkig stoelen geboekt bij de nooduitgang, nou zoveel beenruimte heb ik echt nog nooit gehad (zie foto).
We hebben dus ook wel even kunnen slapen, niet de hele vlucht helaas maar toch wel wat.
Onze vlucht had alleen wel aardig wat vertraging waardoor ik nog maar een half uur overstappen op Parijs Charles de Gaulle had. Nu kan ik met die heup niet zo lekker rennen, maar heb maar weer mijn snelwandel kunsten laten zien. In principe had ik dit nooit gehaald want mijn handbagage moest weer door de scan en ook bij de paspoortcontrole was het drukker. Maar gelukkig had mijn vlucht vertraging en kwam ik dus zwaar bezweet maar op tijd bij de gate. Yes, dus toch lekker naar huis !
Om 11 uur landde ik weer op Schiphol en werd ik lekker door Milan opgehaald.
Dat brengt me nu ook aan het einde van het verslag van deze reis. Was weer een belevenis waar ik weer met veel plezier aan terug zal denken.​​​​​​​

Bedankt allemaal voor het lezen !!

Liefs, Anouk